Pozivni centar

033 483 400
vijesti

Pojašnjenje: Zašto su pojedini potrošači dobili dva računa za usluge KJKP "Vodovod i kanalizacija" d.o.o Sarajevo

15.08.2025 u 13:06

U cilju pružanja odgovora na pitanja potrošača i zbog potrebe za tačnim informisanjem, ovim putem pojašnjavamo poduzete aktivnosti vezane za očitavanje i ispostavu računa u prethodnom periodu.

Pojašnjenje: Zašto su pojedini potrošači dobili dva računa za usluge KJKP "Vodovod i kanalizacija" d.o.o Sarajevo

S obzirom na to da je Vlada Kantona Sarajevo krajem juna 2025. godine usvojila odluku o novoj cijeni usluga snabdijevanja vodom, odvođenja i prečišćavanja otpadnih voda KJKP „Vodovod i kanalizacija“ d.o.o. Sarajevo koja je stupala na snagu 01.07.2025. godine, Preduzeće je izvršilo vanredno očitanje i svođenje utroška vode na dan 30.06.2025.

U trenutku usvajanja nove cijene pojedinim korisnicima su računi za juni 2025. godine već bili ispostavljeni te je tim istim korisnicima naknadno ispostavljen još jedan račun na dan 30.06.2025. godine.

Napominjemo da potrošačima kojima su u junu ispostavljena dva računa za usluge KJKP „Vodovod i kanalizacija“ nisu dobili račune po novoj cijeni kako ne bi bili oštećeni za iznos fiksnog dijela koji im je u junu ispostavljen uz oba računa.

Ovi potrošači su prve račune po novoj cijeni usluga dobili u augustu 2025. godine.

Također, napominjemo i da će manji broj potrošača zaprimiti račune koji su duži od usvojenih perioda očitanja, te obavještavamo da se svaki potrošač kojem bude ispostavljen povećan račun zbog dužeg perioda očitanja može obratiti Preduzeću kako bi se izvršila korekcija povećanog iznosa na računu zbog razlike u cijeni tarifnih kategorija potrošnje.