Pozivni centar

033 483 400
vijesti

Služba naplate i obračuna utroška vode: OBAVJEŠTENJE

30.01.2019 u 16:00

Služba naplate i obračuna utroška vode:  OBAVJEŠTENJE

Poštovani korisnici,

 

Preduzeće KJKP “ Vodovod i  kanalizacija” d.o.o Sarajevo očitanje potrošnje vode i ispostavljanje računa za vodu i odvođenje otpadnih voda se  vrši u jednakim mjesečnim intervalima. Obračun utrošene vode korisniku naših usluga se vrši na osnovu stvarno očitanih m3 na vodomjeru, a korisnik usluge je dužan omogućiti uslove za redovno očitanje vodomjernog uređaja te platiti davaocu usluge troškove komunalne usluge na način i u rokovima utvrđenim Uredbom o opštim uslovima za snabdijevanje vodom za piće, obradu i odvođenje otpadnih i atmosferskih voda.

 

Moramo napomenuti da važećim tarifnim cjenovnikom usluga vodosnabdijevanja pitkom vodom i odvođenja otpadnih voda za potrošače iz kategorije “domaćinstava” obračun utroška vode se vrši po različim cijenama. Stoga je jako bitno da preduzeće svaki mjesec vrši redovno očitanje utroška vode kod korisnika naših usluga, što često nije moguće iz opravdanih razloga.

 

Preduzeće poduzima dodatne aktivnosti na obezbjeđenju redovnog očitanja, kao što je dostavljanje pisane obavjesti korisniku usluge kojom se isti obavještava da je dužan da omogući redovno očitanje sukladno čl.8 pod b)  i čl.60 pod (1) Uredbe o opštim uslovima za snabdijevanje vodom za piće, obradu i odvođenje otpadnih i atmosferskih voda. Moramo napomenuti da je obaveza korisnika naših usluga koji zaprime naprijed navedena obavještenja da postupe u skladu sa istim, te da omoguće redovno očitanje utroška vode jer je to u interesu njih samih. Naime, redovno očitanje i obračun utroška vode omogućava korisnicima naših usluga da kontrolišu svoje unutrašnje vodovodne instalacije.

 

Pri redovnom očitanju naši radnici se susreću sa sljedećim uzrocima koji dovode do neredovnog očitanja vodomjenog uređaja: zaključan objekat, pas u dvorištu, parkirano auto na šahtu,  betoniran poklopac šahta, zaglavljen poklopac šahta, težak poklopac šahta, zatrpan šaht i sl.

 

Stoga još jednom molimo naše korisnike usluga da ozbiljno shvate pismena obavještenja preduzeća kojima se upozoravaju o nemogućnosti redovnog očitanja, te da u najkraćem mogućem roku otklone uzroke nepristupačnosti vodomjera, te o tome obavjeste preduzeće.

 

Na kraju još jednom se zahvaljujemo svim korisnicima naših usluga koji redovno izmiruju svoje obaveze po osnovu ispostavljenih računa za vodu i odvodnju.